4 Mayıs 2012 Cuma

Bekleyemedim lan yarın olmasını,acayip heyecanlandım.6 ay 30 gün sonra belki de adamakıllı bi'şey yapıcaz. BORU MU LAN !?? BORU MU !??.En son 1 dakika 9 saniyede pes etmişti,bilmiyorum ne olur ne gider ne değişir ama şu orospu çocuğundan kurtuldu ya,rahatladım.

Çünkü biliyodum o veled-i zinanın eninde sonunda bişey yapacağını,söyledim ona da..

İnanmadı bana..

6 ay 30 gün geçmesi gerekti tanıyabilmesi için,şimdi içip duruyor.Sigaraya da başladı.Beni korumaya çalışan o hatun gitti o yavşak herifin sarstığı çökmüş Kırmızı kaldı.Bayaa solmuş,yüzü gözü toz içinde ama şööööyyle bi' silkelense kendine gelecek.Biliyorum.. Ayılacak :)



Alıntıdır, başka bi' bahar temizliğine kurban giderse bari burada dursun bu satırlar..
 
"Parmak uçlarımda havalanıp "uçabildiğimi kimseye söyleme" diyerek kıkırdamak istedim ilk defa.
"seni seviyorum" demektense uçabilmek daha aşk kokuyor gibi geldi bana...



Uçabileceğini öğrendiğinde gel, aşk yalnızca kasımda başka değil...

diye yankılandı içimde son defa...
"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder