9 Kasım 2011 Çarşamba

Sondur bu...

Olm belki yetişkinlik döneminde hatırlar da girerim.Eski günleri yad ederim.(amk TDK çalışanı değilim,yazım hatalarına takılmayın.)Bu blog boyunca çok yol ilerledim ben.Sanırım biraz daha olgunlaştım,hamdım,piştim,yandım hesabı.Onu bunu siktiret de bu son yazım sanırım.Farkettim sevmediğim bi' çok işi bayılarak yapar olmuşum.Sigarayı çok arttırdım bi'de bu aralar.Her cümlenin sonunda en az bir dakka öksürüyorum.

Sen hiç gördün mü akciğeri ağzından çıkan adam ? Görmediysen gel bi' vesikalık vereyim.Okul fotoğraflarından hemde çokoş çıkmışım lan Beatles'a kesin girerdim o saçlarla.Neyse konuma gelebilirim.

Birçok şeye son verdim hayatımda.

Sanırım.


Olm cidden yaşanmışlıkları,yaşanmak için sırada bekleyen onca şeyi siktiredip başka bi' sayfa açmak çok koyuyo adama.Benim defter kaç ortalı amk.Yeni bi' hatun buldum.Hiç bi'şey zevk vermiyo lan hayattaki.

Kırmızı da siktir çekti.UUU götümün üstüne oturamıyorum.Hoş yinede bişey diyemem ona.Çünkü demişti o ben sana bişey yapmadım,sonunda da bana hayatımı siktin diyemezsin demişti.Kırmızı falda çıkan bi'şeyi atladı sanırım.Yarım yamalak ilişkileri vesaire vesaire siktiret.

Çok fazla şeyi siktirediyorum.Sonum ne olacak lan benim diye bi' kaygım da kalmadı.

Düzenli dediğim hayatı siktim lan ben!

Sanırım
herşey bitti ya da değişti.Sonuç olarak seviyorum, değil söyleyeceğim cümle.Sonuç olarak yarraa yedim.Evet evet bu daha oturdu.Kırmızı'nın adını bi' daha ağzıma almayacağım sanırım.Lan kuzen demişti fazla bağlanma amk salağı diye.Piçin sözünü her zaman dinleriz boka batarız.Bu sefer dinlemedik.Yine foseptik çukurun en dibindeyim.

Dibinde dibindeyim lan ben.Yalan söylemekten bıktım insanlara,artık dürüstüm derken..Yine döndüm dolaştım geldim kerane butiğine.Bak Kırmızı oturum açtı,elleri şıkıdım şıkıdım modunda bi' fotoğrafı var.Yine küfür edemedim.Olm yapmak istediğim çok şey var yapamıyorum.Sevgi desem değil,aşk desem.. demiyorum amk onu cevaplamıcam,saygı bence amk saygı.İnsanların kaybettiği en büyük erdem.Ben kazandım sanırım.Bundan sonra..

Son günlerde sürekli aynı şekilde başlıyorum cümlelere "Bundan sonra.." bundan sonra eşşeğin ziki ne bundan sonra nedir amk.Anı yaşamak lazım artık.Geleceğe plan yaptıkça dahada batıyorum boka.Neyse sonuç olarak Kırmızı;

Yaşattığın 1 dakika 9 saniyelik aşırı derecede mutluluk uyuşturucusu için ve geride kalan onlarca geçirdiğim mutlu gün için sana çok teşekkür ederim.Umarım diğer otuzundan farklı olan adamı bulmuşsundur.Bulmadıysan da koy göte gitsin,sana sevgili mi yok.(resmi yazacaktım amk ben bunu yine dağıttım)
Bundan sonra benim değer verdiğim şeyleri değiştirdiğin için çok teşekkür ederim,daha bi' realist kişilik oldum sanırım.Hayatın pembesi seninle olsun,tozu benim kafama vursun.


Orospu çocuğu Sayın bisküviyle mutluluklar.


Kırmızı kırmızı,aşkın rengi soldu biliyor musun artık herşey daha Siyah
daha acı.



















Bana kattığın bi' başka değer,unutmayacağım bu şarkıyı. :) Ayıll!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder