31 Ekim 2011 Pazartesi

Günün içinden..

Kolay bi'gün geçirdiğim söylenemez.Sabahtan başladı zaten bokluk,hissettim bi' cünubetlik olduğunu..Okula ilk girdiğimde yine göremedim onu, ki dün akşam sevgilisinden ayrıldığını söylemesine rağmen.Kırmızı "bitti,ayrıldım" demişti ama kafasında bitmemiş anlaşılan hiç bişey.Şansıma tecavüz edeyim ki bi' türlü mutlu olamıyorum zaten..






Neyse girdim derse hoca bi' atarlı zaten kendi kafasına göre,laf sokmaya falan çalışıyo.Kafam bozuk kimse anlamıyo amk.Sonraki teneffüs soluğu Kırmızı'nın yanında alıyorum.Tam onun yanında mutlu olurken kötü birşey yaptığını söyledi.Alıştım zaten olum ben bu kızla konuşurken acı çekmeye..

Neyse ilk başta atıyo oltayı bekliyo ona takılmamı,ilk başta duymazdan geldim tekrar söyledi.Söyle dedim ne yaptın klişe olmuş lafı söyledi "ya tamam,vazgeçtim,boşver." hani dahada nefret edemeyeceğim kelime gruplarını onun dudaklarından süzülürken görünce kahroluyo insan.En yakın arkadaşım(olan bi zamanlar,hayatımda böyle bir orospu çocuğu yavşak daha görmedim ben) buna yazmış, o da karşılık vermiş.Lanet olsun böyle güne yaa.
 

Bütün kinimi kusmak istiyorum,haykırarak rahatlasam.Yeter lan bağırmak istiyorum avazımın çıktığı kadar.Bi' bana mı bok gibi lan bu dünyaa!














İnsan kafayı yiyo böyle bi' yaşamı olunca.(o kadar basit değil amk,gel değişelim bi' haftalığına gör ebeninkini)Neyse bu göt arkadaş bütün gün boyunca iyi davranmaya çalıştı bana.Ben zaten bi' triplerdeyim.Kırmızı soğuk o apayrı bi' konu..Soğuksun diyorum "ellerimle besliyorum seni" dedi.Evet kesin çıkarız biz bu olaydan sonra dimi lan sayın okur ?? Çıkarız dimi ? (Evet de lan göt,morale ihtiyacım var)


Biz Kırmızı'yla neden sevgili olamayacağız sevgili okur ? Mantıklı bi' açıklama yaz gönder alnından öpeceğim senin.(Kimse yok zaten amk kendim çalıp kendim oynuyom)Bağırıcam bi'daha ama bu sefer aşkımı söylemek için değil,sinirimi dökmek için.Sinirim ne Kırmızı'ya ne de göt arkadaşa.Sinirim Kırmızı'nın yaşamı üzerinden benimkini bok edebilen apayrı bi' göt ona da bi' mahlas bulmak lazım lan şimdi.Dur Kırmızı'nın mahlasından devam edeyim 'ouzo' göt ouzo,o. ouzo.

Olm Kırmızı şimdi izin verse,hayatını kaydırıcam bu entellektüel piçin!Taptığı tanrının bile ırzına geçebilirim şu anda o derece yani!



Kırmızı beni siksen sevmeyecek abi,bugün hissettim bunu!!!




Ahh be Kırmızı, sigaramın dumanına sarsam,saklasam seni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder