29 Ekim 2011 Cumartesi

Telefon faturası

Deli deliyi görünce çomağını saklamalı dostum,daha fazla sallamamalı gözünün önünde.Çünkü salladıkça diğer delinin damarına basıyosun.Pes etmiyo yani anlayacağın.Öğrendiğim birşeyde babamın telefonuna giden bi' "hey küsme bana!" mesajı.Anlıyo adam haliyle telefonundaki dakikaları kimin bitirdiğini.Evet mahlas bulmak gerekli bi'de ona "Kırmızı" olsun.Evet evet kırmızı iyidir aşk bile kırmızıyken güzel olduğuna göre..

Neyse biz Kırmızı'yla iddaa sayılamayacak kadar sebepsiz,boş olarak tanımlanamayacak kadar dolu bişey yaptık. Evde tekti bu, dışarı çıkıcam diye tutturdu.İkna edebilir misin ki kafasına koyduysa ? "HAYIR"
Neyse aradım bunu gizlice sevgili pederimin numarasından, dakikaları da az zaten adamın tam kapatacakken "Ahh, bişey oldu" dedi korktum abi, evde yalnız sonuçta. Ne oldu diye sordum, ne derse beğenirsin "Giyecek bişeyim yok" oldu cevabı.Hunharca kahroldum abi. Neyse konuştuk biraz daha..

İki dakika sonra bi' mesaj babamın telefona "Bişey oldu!" (+senin telefon nerde diyecek olursanız,-kim soracak olm kimse yok burda.+doğru diyon lan.melek hoca aldı ama belirteyim.) hemen aradım tabi yine yusuf yusufayım ben cidden bişey oldu diye, bu seferki cümle şuydu "Botlarım yok".Gelde kahrolma yaa.

 Bayaa güldü ama neyse iki dakikada bir mesaj atıcam falan diye dalga geçmeye başladı, bende inat yaptım ama nası bi inat ne keçide var böylesi ne de varolduğuna inandığınız tanrıda (-olm kaç kez söylücem kimse okumuyo bunlarııı.+tamam mınakoym yazar-okur ilişkisi yapmak istiyoruz bizde demi) iki dakikada bir aradım Kırmızıyı ama şarkılar eşliğinde her seferinde hangi cümleyle kapatıyosa telefonu onla ilgili bişey buldum,yemek yedim bu arada(benim yaptığım lan,validemin elinden yemek yemeyi özledim),odamı topladım ilk kez biri bağrınıp çağrınmadan.Neyse konuma döneyim ben; anlayacağınız Kırmızı'yla dün bayaa bi' konuştuk.Pes ettik sonunda ikimizde, zor durumda kaldım çünküü. Gece sonu "seni seviyorum"'u aldıktan sonrada rahat bi uyku çektim uzun zaman aradan sonra.

 Mutluyum lan, çünkü mutluluk bile Kırmızı. Onu çok seviyorummmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder